اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )
.:: Your Adversing Here ::.
 

بدست آوردن شماره تلفن دیگران از طریق بلوتوث با x2blue java

این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی  از طریق بلوتوث شماره تلفن دیگران را بدست آورید بدون اینکه متوجه شوند.البته این روش فقط در صورتی که بلوتوث گوشی شخص مورد نظر روشن باشد امکان پذیر است.این نرم افزار در تمامی گوشیها قابل اجراست و میتوانید این نرم افزار را که با فرمت جاوا است را از وبلاگ وای.سی.سی دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

رمزگذاری روی قسمت های مختلف گوشی با CellBox Password Manager 1.7.2

نرم افزار جاوا CellBox Password Manager یک برنامه بسیار قدرتمند و امنیتی برای رمز گذاری بر روی فایل ها در موبایل می باشد ، این نرم‌افزاری کاربردی برای ذخیره اطلاعات مربوط به کارتهای اعتباری ، شماره‌ های تماس ، رمز‌های عبور و یادداشت‌ های شخصی که از قابلیت رمزگذاری برخوردار میباشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.)

.: ادامه مطلب :.

لیست کامل شکلک های مخفی یاهو مسنجر!

برای استفاده از شکلک های مخفی در یاهو مسنجر کد های زیر را در پنجره pm کپی کنید.

~:>                          8-X                        ^:)^                                 :(|)

بقیه ی شکلک ها در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:لیست کامل,شکلک های,مخفی,یاهو مسنجر! ,
  • نواختن ارگ و ایجاد صداهای مختلف در رایانه با نرم افزار aldo's Pianito 2.1

    اگر به ارگ زدن علاقه دارید یا می خواهید صدای مختلف تولید کنید و یا صدای آهنگ های خود را زیر و بم کنید می توانید از نرم افزار کم حجم و رایگان aldo's Pianito 2.1 استفاده کنید. با این برنامه می توانید با رایانه تان ارگ بزنید. aldo's Pianito یک نرم افزار كم حجم می باشد كه با کمک آن می توانید هم با ماوس و هم با صفحه كلید پیانو بزنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار كوچک می توان به تولید حدود صد نوع صدا مانند پیانو، صدای پرنده، صدای سنتور، هلیكوپتر و گیتار و انواع صداهای دیگر اشاره كرد كه با انتخاب هر كدام صدا تغییر می کند. همچنین می توان صدای زیر و بم را تغییر داد. می توان ریورب كرد و یا صدا را كلفت یا نازک نمود. با استفاده از دكمه Record می توان صدا را در خود برنامه ضبط و پخش كرد. همچنین می توان صدا را چندین حالت ساخت. این نرم افزار احتیاج به نصب ندارد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار aldo's Pianito 2.1:
    - ارگ زدن با ماوس یا صفحه کلید رایانه
    - تولید حدود صد نوع صدای مختلف
    - قابلیت تغییر صداهای زیر و بم و كلفت یا نازک کردن صدا
    - امکان ضبط و پخش صداهای ایجاد شده توسط برنامه
    - حجم بسیار کم و استفاده کاملا رایگان
    - بدون نیاز به نصب
    - قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود استایل فتوشاپ: استایل های کروی تیره - Dark Orb Layerstyles

    استایل یکی از ابزار های طراحی در نرم افزار فتوشاپ می باشد، طرح یا نوشته خود را آماده کنید و سپس پک های دانلود شده را در قسمت style فتو شاپ بار گذاری کنید و هنگامی که بارگزاری شد هر کدام از آن ها را که مایل هستید روی نوشته یا طرح مورد نظرتان اعمال کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    تایمری برای کنترل و زمانبندی فعالیت های مختلف در رایانه با Marxio Timer

    در موارد متعددی لازم می شود که رایانه پس از مدتی کار بطور خودکار خاموش و یا در زمان بخصوصی روشن شود. نرم افزار کم حجم Marxio Timer این امکان را برای شما فراهم می کند تا زمانی را تعیین کنید تا رایانه در آن زمان روشن و یا خاموش شود. مثلا فرض کنید فایلی را برای دانلود انتخاب کرده اید و زمان به اتمام رسیدن دانلود آن زمان زیادی می خواهد و شما نمی توانید در این مدت پشت رایانه بمانید. شما می توانید زمان دانلود کامل نرم افزار را حدس زده و به نرم افزار فوق فرمان دهید تا پس از اتمام دانلود، رایانه را خاموش کند. این برنامه یک زمان سنج برای خاموش کردن کامپیوتر در یک زمان خاص می باشد. همچنین با این نرم افزار امکان متوقف و یا اجرا کردن یک نرم افزار در زمان خاص وجود دارد. همچنین می توانید برای یک برنامه ریزی خاص، تنظیمات ویژه ای را ذخیره سازی کنید. این برنامه قادر است برای مدت زمان خاصی، محافظ صفحه نمایش را غیرفعال کند که این امکان برای زمانی که در حال مشاهده فیلم هستید، بکار می رود. همچنین می توانید تعیین کنید که زمانی که میزان فعالیت و پردازش سیستم از کمتر از مقدار خاصی بود، آن را به حالت خواب ببرد. این برنامه در واقع یک کرنومتر خوب برای رایانه شما خواهد بود که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. یادآوری پس از گذشت یک زمان خاص یا راس ساعت خاصی از شبانه روز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. به کمک این برنامه می توانید از فرزندان خود مراقبت کنید. در واقع این برنامه با گرفتن عکس از محیط ویندوز در بازه های زمانی مشخص شده از فعالیت فرزندانتان با خبر شوید. این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا می باشد. این نرم افزار محصول Marek Mantaj است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Marxio Timer 1.11.1.0:
    - زمان سنجی برای حاموش یا روشن کردن رایانه در زمان های خاص
    - اجرا یا متوقف کردن یک برنامه در زمان معین
    - کرنومتری با امکان توقف و شروع دوباره زمان گیری
    - امکان مراقبت از فرزندان با گرفتن عکس از محیط ویندوز
    - امکان قفل کردن سیستم و درخواست رمز برای ورود مجدد به آن
    - قابلیت غیرفعالسازی محافظ صفحه
    - امکان بردن رایانه به خالت خواب در زمانی که پردازش سیستم کمتر از مقداری خاص شود
    - امکان یادآوری کارها در زمان های مختلف
    - امکان تهیه میانبر برای نرم افزار در دسکتاپ
    - حجم کم و استفاده کاملا رایگان از برنامه
    - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    غیرفعال کردن خودکار صفحه لمسی ماوس لپ تاپ در هنگام تایپ با TouchFreeze

    با گسترش استفاده از رایانه کاربران زیادی از لپ تاپ استفاده می کنند. این رایانه های همراه وسیله خوبی برای مهندسین، برنامه نویسان و سایر افراد است تا با به همراه داشتن آن و اطلاعات درون آن، اطلاعات و برنامه های طراحی شده توسط خود را برای مشتریان خود به نمایش در آوردند. لپ تاپ ها مزیت های فراوان دیگری نیز دارد که این مزیت ها بدون مشکل هم نیست. یکی از این مشکلات که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید تماس دست با صفحه لمسی ماوس، در هنگام تایپ است. بطور مثال زمانی که در حال تایپ هستید و دست شما به صورت ناخواسته به صفحه لمسی ماوس برخورد می کند و باعث جابجایی مکان نما و یا خروج از محل تایپ شدن آن شده و شما بدون اینکه از این موضوع مطلع باشید به تایپ کردن ادامه می دهید و پس از مدتی تایپ متوجه می شوید متنی را تایپ نکرده اید و یا متون شما به هم ریخته است. برای رفع این مشکل، راه های مختلفی وجود دارد. مثلا در برخی مدل های لپ تاپ با ترکیب کلیدهایی می تواند صفحه لمسی ماوس لپ تاپ را غیر فعال کرد، اما در برخی از مدل ها نیز این قابلیت وجود ندارد. راه دیگر آن هم این است که دائما مراقب باشید تا دستانتان به صفحه لمسی ماوس برخورد نکند که این کار، امری خسته کننده است. در این قسمت از وبلاگ وای.سی.سی نرم افزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. نام این نرم افزار که حجم بسیار کمی دارد TouchFreeze می باشد. این نرم افزار کاملا رایگان می تواند در هنگامی که در حال تایپ کردن هستید، بخش ماوس لمسی لپ تاپ را به طور کاملا خودکار غیر فعال کند. این نرم افزار کوچک نیازی به تنظیم ندارد و بس از نصب برنامه، آیکون آن در کنار ساعت ویندوز قرار خواهد گرفت و بصورت هوشمندانه، صفحه لمسی ماوس لپ تاپ شما را در هنگام تایپ غیرفعال می کند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار TouchFreeze 1.0.2:
    - غیر فعال کردن خودکار صفحه لمسی ماوس لپ تا در هنگام تایپ
    - جلوگیری از بهم ریختگی متون در هنگام تایپ
    - بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص
    - جلوگیری از اتلاف وقت در تایپ کردن با لپ تاپ
    - حجم کم و محیط کاربری بسیار ساده
    - استفاده کاملا رایگان از برنامه
    - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    تهیه لیست و آرشیو از فایل های موجود در هارد دیسک با CD Catalog Expert

    اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که فایل های مختلف و فراوانی را در رایانه خود نگهداری می کنید می دانید که دسته بندی این اطلاعات کار چندان ساده ای نیست. اگر بخواهید سندها، فایل های صوتی، نرم افزارها، کتاب های الکترونیک و ... خود را در دسته های مختلف تقسیم بندی کنید، این کار بصورت دستی امری خسته کننده و طولانی خواهد بود و از آن بد تر فراموش نمودن مسیر آن پوشه در رایانه است که پیدا کردن یک فایل از شاخه های مختلف کاری بسیار خسته کننده خواهد بود. برای رفع این مشکل می توان هر فرمتی را در یک پوشه مخصوص قرار داد تا دسترسی به فایل مورد نظر کمی آسان تر شود. اما همین امر نیز زمان بر خواهد بود. در این قسمت نرم افزاری را در زمینه تهیه کاتالوگ های کامپیوتری به شما عزیزان معرفی می کنیم که توسط آن قادر خواهید بود تا اطلاعات گوناگون خود را در دسته بندی های مناسب آرشیو کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار CD Catalog Expert 9.30.807.11:
    - دسته بندی فایل ها و پوشه های مختلف در ویندوز
    - استفاده آسان از برنامه برای کلیه کاربران
    - دارای موتور جستجوی پیشرفته و قدرتمند برای یافتن فایل ها
    - پشتیبانی از کلیه فایل های سیستمی
    - امکان مدیریت کامل و آسان کاتالوگ ها
    - مشاهده فایل ها و مسیر آن ها به صورت درختی
    - امکان وارد نمودن فایل های پشتیبان به نرم افزار
    - پشتیبانی از تمامی سی دی ها و دی وی دی ها
    - قابلیت پشتیبانی از FAT, FAT32, CDFS, NTFS
    - امکان مدیریت بر روی دیتابیس های برنامه
    - پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز همچون ویندوز 7
    - و ...

    سایر امکانات این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران برای موبایل

    نام کتاب: تاریخ ده هزار ساله ایران
    نویسنده: حسین رضائی لری
    تعداد صفحات: نامشخص
    فرمت کتاب: Java
    زبان کتاب: فارسی

    توضیحات:
    اینبار با کتاب الکترونیکی بسیار خواندنی تاریخ ده هزار ساله ایران برای موبایل در خدمتتان هستیم. این کتاب ارزشمند بصورت نرم افزار با فرمت جاوا و بصورت کامل و طبقه بندی شده در مورد تاریخچه ایران توضیح داده است و با اکثر گوشی های موبایل که از فرمت جاوا پشتیبانی میکنند سازگاری دارد. هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند را دانلود کرده و در گوشی مویابل خود آن را همیشه همراهتان داشته باشید

    طبقه بندی های کتاب:
    - تاریخ ایران پیش از آریایی ها
    - تاریخ ایران پیش از اسلام
    - اشکانیان
    - ساسانیان
    - تاریخ ایران پس از اسلام
    - جمهوری اسلامی ایران
    - و ...

    برای دانلود رایگان کتاب "تاریخ ده هزار ساله ایران" برای موبایل از وای.سی.سی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    افزایش طول عمر فلش مموری ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حمل

    شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید که یک دفعه فلش مموری خود را از کامپیوتر جدا نکنید آیا می دانید دلیل این کار چیست ؟
    به طور خلاصه می توان گفت که اگر شما فلش مموری خود را یک دفعه از پورت USB سیستم جدا کنید باعث کاهش عمر مفید و یا خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد زیرا تا هنگامی که حافظه فلش به سیستم متصل است پردازش اطلاعات برقرار بوده که جداسازی یک دفعه این اتصال منجر به قطع آنی این ارتباط دو طرفه خواهد شد. یکی از بهترین راه های جلوگیری از خروج آنی حافظه های سیار از پورت USB سیستم و افزایش طول عمر آن ها این است که شما ابتدا بر روی آیکون USB کنار ساعت ویندوز کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده گزینه Stop را انتخاب نمایید حال می توانید ظرف چند ثانیه فلش مموری خود را از پورت USB سیستم جدا کنید البته این روش تا حدودی وقت گیر بوده که معمولآ تعداد محدودی از کاربران اینکار را انجام می دهند.
    USB Safely Remove نرم افزاری است که تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه عمل توقف اتصال فلش مموری را از پورت USB سیستم انجام می دهد. در واقع این نرم افزار با حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال فلش مموری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتصال حافظه های جانبی را از پورت یو اس بی سیستم قطع کنید که اینکار باعث افزایش عمر مفید این قطعه کوچک سخت افزاری می شود و نیز از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید بر سایر قطعات سخت افزاری جانبی سیستم خود مانند : موس ، کیبورد و … که به پورت USB متصل اند مدیریت کنید و در هر زمان که خواستید اتصال آن ها را قطع کرده و یا مجددآ وصل کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

    برخی از امکانات این نرم افزار :
    - افزایش طول عمر مفید فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل.
    - قطع اتصال فلش مموری از پورت USB تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه.
    - حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال حافظه جانبی.
    - داشتن Hot Key جهت دسترسی سریعتر به نرم افزار.
    - قطع اتصال سایر قطعات سخت افزاری سیستم مانند : موس و کیبورد.
    - مدیریت کامل بر پورت های USB سیستم.
    - قالیت پشتیبانی از زبان فارسی.
    - قابلیت اجرا در Start Up.
    - داشتن محیط ساده و کاربر پسند.
    - حجم کم و قابل حمل.

    .: ادامه مطلب :.

    نرم افزار بالا بردن سرعت مرورگر قدرتمند فایرفاکس

    SpeedyFox Farsi نرم افزاری جالب و در عین حال فارسی است که باعث افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس شما دوستان می شود .

    هم اکنون می توانید این ابزار کاربردی را از وبلاگ وای.سی.سی و در ادامه مطلب به رایگان دریافت نمایید .

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود Newsoftwares USB Block v1.3.0 - نرم افزار قفل کننده پورت یو اس بی

    امروزه با فراگیر شدن حافظه های Flash امکان انتقال اطلاعات با حجم بالا نسبت به قبل آسان تر شده است، بسیاری از مدیران سازمان ها همواره نگران سرقت اطلاعات درون سازمانی خود بوده و به دنبال راهکاری جهت جلوگیری از نشت اطلاعات از طریق درگاه های خروجی کامپیوتر های خود هستند.
    USB Block
    ابزاری برای ممانعت از کپی و نشت داده ها به درایوهای USB، درایوهای خارجی، CDs/DVDs یا هر ابزار قابل حمل دیگری می باشد. بعد از نصب این برنامه، USB Block به شما امکان مسدود کردن تمام درایوها و ابزارهایی که به شما تعلق ندارند را می دهد. به کمک این نرم افزار یم توانید به راحتی و بدون هرگونه ترس از سرقت اطلاعات کامپیوتر خود را در اشتراک دیگران قرار دهید. USB Block به علاوه به شما امکان ساخت لیستی از درایوها و ابزارهایی با رمز عبور می دهد که به این صورت تنها درایو USB یا CD شما می توانند از طریق کامپیوترتان قابل دستیابی باشند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Newsoftwares USB Block v1.3.0:
    - ممانعت از سرقت اطلاعات به کمک درایوهای USB
    - ممانعت از کپی گیری اطلاعات مهم بر روی ابزارهای قابل حمل ناشناس مانند درایو USB، کارت حافظه و ...
    - محافظت از سیستم در برابر  ویروس ها و سایر Spyware موجود بر روی درایوهای یو اس بی
    - اعمال کنترل بر روی فایل ها و فولدرها
    - ممانعت از حملات هکرها و cracker ها برای نصب برنامه های spy ناخواسته
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:دانلود Newsoftwares USB Block v1,3,0 - نرم افزار,قفل کننده,پورت یو اس بی,
  • بازگرداني تصاوير با نرم افزار قدرتمند Stellar Phoenix Photo Recovery v3.5

    امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه ی ریکاوری فایل ها روانه ی بازار شده اند که کاربران بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف می سازند اما شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فقط تصاویر و عکس های خود را بازیابی نماييد و برای این کار از ریکاوری های بسیاری نیز استفاده کرده اید ولی نتوانسته اید تصاویر مورد نظر خود را بازگردانی نماييد اما اکنون نرم افزاری بسیار مفيد و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته ایم كه با استفاده از آن مي توانيد به راحتي تمامي تصاوير از دست رفته ي خود را بازگرداني نماييد. Stellar Phoenix Photo Recoveryنرم افزاري است كه قادر بوده تا تمامي تصاوير و عكس هاي حذف شده و يا فرمت شده ي شما را به راحتي بازگرداني كرده و در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار به سبب داشتن امكانات ديگري همچون توانايي بازيابي انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و ... آن هم از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و ... به يكي از محبوب ترين برنامه هاي ريكاوري تصاوير تبديل شده و طرفدارن بسياري يافته است.

     

    قابليت هاي كليدي نرم افزار Stellar Phoenix Photo Recovery v3.5 :
    - استفاده از جدیدترین الگوها برای بازگردانی تصاویر
    - بهبود باگ هاي نسخه هاي قبلي در نسخه ي جديد
    - توانايي بازگرداني تصاوير با فرمت هاي مختلف
    - توانایی بازگردانی انواع فايل ها و داده ها علاوه بر تصاوير
    - توانایی پیش نمایش فایل مورد نظر قبل از بازیابی
    - توانايي بازگرداني انواع فايل هاي صوتي و تصويري با فرمت هاي همچون
    - پشتیبانی از انواع دستگاه هاي ديجيتالي از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی و ...
    - دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
    - دارای قدرت و سرعت بسيار بالا در بازگرداني آن هم بدون آسيب رساندن به فايل
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: جمعه 15 بهمن 1389برچسب:بازگرداني تصاوير,با نرم افزار,قدرتمند Stellar Phoenix Photo Recovery v3,5,
  • مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی

    مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم وبلاگ وای.سی.سی قرار داده ایم،فونت های این مجموعه با فرمت TTF می باشد.هم اکنون شما می توانید این مجموعه را از این وبلاگ ، دریافت کرده و لذت ببرید.

    دانلود در ادامه مطلب...

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت اسلايد و آلبوم هاي فلش زيبا با Flash Album Creator v2.1.7.2602

    شايد براي شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد از تصاوير و عكس هاي خاطره انگير خود آلبوم هاي به شكل فلش و اسلايد تهيه كرده و به آن ها جذابيت خاصي ببخشيد و براي اين كار نيز نرم افزارهاي فراواني را امتحان كرده ايد اما هيچ يك از آن ها نتوانسته اند نتيجه ي مورد نظر را شما را به ارمغان آورده و شما را دل سرد نموده اند اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه با استفاده از آن مي توانيد به راحتي آلبوم هاي فلش زيباي را از تصاوير خود ايجاد نماييد. Flash Album Creator نرم افزاري است كه به شما اجازه مي دهد تا به سادگي و تنها در عرض چند دقيقه گروهي از تصاوير خود را به يك اسلايد شوي زيبا همراه با تنظيمات دلخواه خود همچون اضافه نمودن افكت هاي انيميشني، افكت هاي متني، موزيك و ... تبديل ساخته و آن ها را با دو فرمت Adobe Flash يا EXE ذخيره نموده و يا آن ها را بر روي وب سايت هاي خود يا سي دي ذخيره نموده و يا از طريق ايميل براي دوستان خود فرستاده و از آن ها براي مقاصد خود استفاده نماييد.

     قابليت هاي كليدي نرم افزار Flash Album Creator v2.1.7.2602 :
    - استفاده ي بسيار آسان از نرم افزار تنها با انتخاب تصاوير و تنظيمات دلخواه
    - امكان انجام تنظيمات دلخواه فراوان همچون افكت هاي و انيميشني، موزيك پس زمينه، فونت، رنگ، سايز و ...
    - امكان ذخيره ي فايل خروجي در دو فرمت Adobe Flash و EXE
    - امكان مشاهده ي پيش نمايش اسلايد قبل از ذخيره ي تنظيمات
    - امكان تنظيم كيفيت فايل خروجي
    - امكان ارسال اسلايد بر روي وب سايت و از طريق ايميل و همچنين رايت بر روي سي دي
    - امكان ايجاد تنظيمات براي هر بخش از اسلايد و هر اسلايد به صورت مجزا
    - پشتيباني از انواع فرمت هاي تصويري همچون BMP، JPEG، GIF، PNG و ...
    - پشتيباني از چندين زبان زنده ي دنيا
    - داراي بيش از 40 افكت متحرك سازي زيبا و جذاب
    - داراي قدرت و سرعت بسيار بالا علي رقم داشتن حجم بسيار كم
    - داراي محيطي بسيار ساده اما جذاب و كاربرپسند
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    طريقه فعالسازي : 

     - پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار winrar. فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.

     - قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.

     - در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.

     - در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.

    - پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کنید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:ساخت اسلايد,و آلبوم هاي,فلش زيبا,با Flash Album Creator v2,1,7,2602,
  • نرم افزاری برای یافتن جدید ترین یوزر و پسورد های نود ver 1.00 32

    این نرم افزاری که امروز براتون آماده کردم و همه ی کارهاش رو خودم انجام دادم یه نرم افزار بسیار کم حجمیه که   فقط با یک کلیک جدید ترین یوزر و پسورد های نود 32 رو براتون میاره.

    مزایای این نرم افزار

    -عدم نمایش کد های trial که باعث میشه نرم افزارتون به حالت تریال نره و مجبور نشین

    -آپدیت های اضافه ی نود 32 رو دانلود کنید.

    -حجم بسیار کم خود نرم افزار (کمتر از 20 کیلو بایت)

    -دریافت یوزر و پسورد های همان روز فقط با یک کلیک

    -سرعت بسیار بالا در دریافت یوزر و پسورد های جدید روز در کمتر از چند ثانیه

    -استفاده ی خیلی کم از پهنای باند اینترنت برای دریافت یوزر و پسورد های جدید

    -سازگار با ویندوزهای XP , vista , seven

    -توصیه می کنیم افرادی که سرعت اینترنتشون کمه از این نرم افزار استفاده کنن

    روش استفاده از نرم افزار

    بعد از کانکت شدن به اینترنت کافیه نرم افزار رو باز کنید و بر روی کلید new user and pass for nod 32

    کلیک کنید و چند ثانیه صبر کنید تا اطلاعات رو دریافت کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:نرم افزاری برای,یافتن جدید ترین,یوزر و پسورد های,نود ver 1,00 32,
  • نمایش دقیق مشخصات سیستم با Speccy 1.07.205 Final

    Piriform Speccy نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید . این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد . همچنین Speccy دمای اجزای سیستم شما را نیز نشان می دهد که این قابلیت می تواند برای Gamer های حرفه ای یا Overclocker ها و نوت بوک داران مفید باشد. در نگاه اول ممکن است Speccy برنامه ای مخصوص حرفه ای ها به شمار رود (که البته اینگونه است) اما این برنامه می تواند به کاربران عادی هم کمک کند ، به طور مثال می توانید چک کنید که چند Slot مموری و RAM روی مادربورد وجود دارد و چه قطعاتی روی آن نصب هستند سپس اقدام به خرید قطعه دلخواه خود متناسب با مادربورد سیستم تان نمایید .

    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۶٧ آیکون جدید و زیبا ویندوز

    اینبار از وبلاگ وای.سی.سی ، پک جدیدی از زیباترین ایکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۷ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از این وبلاگ ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    چيدمان با سليقه اطلاعات بر روي هارد با Defraggler v1.21.209

    کردن اطلاعات روي هارد‌ديسک از جمله کارهايي است که بايد هر از گاه براي حفظ اطلاعات، مرتب‌سازي و افزايش بازدهي سيستم انجام شود. به همين دليل نيز سيستم‌عامل ويندوز به‌طور پيش‌فرض ابزاري را براي اين کار ارائه كرده است. اما اين ابزار قابليت‌هاي چنداني ندارد و گاه به‌دليل سرعت بسيار پايين انجام عمليات مرتب‌سازي، بسياري از کاربران ترجيح مي‌دهند از آن استفاده نكنند! چنانچه شما نيز جزو اين دسته از کاربران هستيد و مي‌خواهيد از نرم‌افزار بهتري براي انجام اين کار کمک بگيريد، پيشنهاد ما نرم‌افزار قدرتمند Defraggler است. به‌کمک اين نرم‌افزار مي‌توانيد به‌راحتي و در مدت زماني کوتاه، عمليات مرتب‌سازي را روي کل هارد‌ديسک يا بخشي از اطلاعات مورد نظر خود اعمال کنيد. مرتب‌سازي دقيق اطلاعات به سليقه شما، سرعت بالاي انجام عمليات، نمايش نقشه دقيق بلوک‌هاي خالي، نامرتب و نيازمند مرتب‌سازي، پشتيباني از قابليت مرتب‌سازي سريع و زمان‌بندي شده، قابليت نصب روي تمام نسخه‌هاي سيستم‌عامل ويندوز و پشتيباني از 37 زبان مختلف از جمله زبان شيرين فارسي از قابليت‌هاي مهم اين نرم‌افزار است.

    قابليت هاي كليدي نرم افزار Defraggler v1.21.209:
    - واسط کاربری جذاب و ترکیب جالب رنگ ها در هنگام یکپارچه سازی
    - قابليت برنامه ريزي به صورت ساعتي،روزانه،هفتگي،ماهيانه و يا در مواقع بيكاري
    - سرعت بسیار بالا برای یکپارچه سازی
    - استفاده از جدیدترین متدها در آنالیز و یکپارچه هاردیسک
    - گزارش گیری از عمل یکپارچه سازی
    - پشتيباني از 37 زبان زنده دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
    - سازگار با انواع سیستم فایل ها
    - سازگار با انواع هارددیسک ها
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:چيدمان با سليقه,اطلاعات,بر روي هارد,با Defraggler v1,21,209,
  • دانلود نرم افزار چک کردن سریع ایمیل CheckMail v5.4.3

    یکی از کارهایی که روزانه هر کدام از ما ممکن آنرا به طور مکرر انجام دهیم چک کردن ایمیل خود می باشد. نرم افزاری را که امروز برایتان آماده کرده ایم به شما در چک کردن ایمیل های تان کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار CheckMail یک نرم افزار کاربردی برای چک کردن راحت و سریع ایمیل ها می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بدون مراجعه به سایتی که در آن عضو هستید ایمیل های POP3 خود را در کامپیوتر چک کنید. همچنین پس از خواندن ایمیل قادر به پاسخگویی آن با کمک این برنامه خواهید بود. قابلیت پشتیبانی ایمیل های دریافتی از سرورهای SSL مانند سرویس Gmail و سایر این نوع سرویس ها از قابلیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.
    توضیحات کامل تر و طریقه ریجستر نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


    برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
    - چک کردن سریع و راحت ایمیل ها بدون مراجعه به سایت مورد نظر.
    - پشتیبانی از سرورهای SSL جهت دریافت ایمیل از سرویس هایی مانند Gmail.
    - امکان پاسخ دادن به ایمیل با امکانات و ابزارهای بیشتر.
    - جلوگیری از نفوذ ویروس ها به داخل سیستم با دانلود نکردن اسکریپت ایمیل ها.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.

    ترفند رایگان کردن GPRS ایرانسل, اینترنت مجانی در ایرانسل

    با این روش شما میتوانید از GPRS ایرانسل به صورت رایگان استفاده کنید .

    به ادامه مطلب بروید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:ترفند رایگان کردن,GPRS ایرانسل, اینترنت مجانی,در ایرانسل,
  • با سایت Neave Strobe توهم را تجربه کنید!

    Neave Strobe سایتی ا‌ست که شما بعد از وارد شدن به آن و دیدن ۳۰ تا ۴۵ ثانیه از تصاویری که برای شما پخش می کند وضعیتی شبیه به توهم به شما می بخشد؛ شما چیزهایی می بینید که بقیه در حالت عادی نمی بینند، تعجب نکنید مراحل کار بسیار ساده است.
    برای ورود به سایت به ادامه مطلب بروید

    اول به این سایت رفته و سپس روی click me to get trippy کلیک کنید و بین ۳۰ تا ۴۰ ثانیه به تصاویری که برای شما پخش می شود خیره شوید؛ سپس Tabیی که در آن این صفحه را مشاهده می کنید ببندید به دیگر صفحات مرورگر خود یا اطراف خود نگاه کنید؛ فکر کنم برای شما هم تجربه جالبی باشه!

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:با سایت Neave Strobe,توهم را تجربه کنید!,
  • اضافه کردن دکمه‌های اضافی به پنجره‌های ویندوز با eXtraButtons

    از وقتی با سیستم عامل ویندوز و پنجره‌های آن آشنا شدیم ؛ همواره سه دکمه‌ی کوچک در سمت راست بالای پنجره‌های ویندوز دیده‌ایم که برای بستن ، تغییر اندازه پنجره و کمینه کردن پنجره (Minimize) استفاده می‌شود.

    اما خوب کاش چند دکمه‌ی دیگر نیز در کنار این دکمه‌ها وجود داشتند … مثل دکمه‌ای که کار Always on top را انجام دهد یا مثلا پنجره را به جای Minimize در کنار ساعت ویندوز و در بخش System Tray قرار دهد .نرم افزار eXtraButtons یک ابزار کاربردی و کم حجم و کاملا رایگان است که دکمه‌های مفید دیگری را به دکمه‌های پنجره‌های ویندوز شما اضافه می‌کند.eXtraButtons  با اضافه کردن 9 قابلیت  جالب دیگر به تمامی پنجره‌های ویندوزتان ، شما را به یکی دیگر از آرزوهای خود در ویندوز می‌رساند.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:اضافه کردن,دکمه‌های,اضافی به,پنجره‌های ویندوز,با eXtraButtons,
  • دانلود کتاب الکترونیکی قرآن کریم

    قرآن کتاب ما مسلمان است که حدود 1400 سال پیش بر پیامبر نازل شد شد. قرآن کتاب آسمانی ای است که از سوی خداوند برای هدایت بشریت از گمراهی به سوی روشنایی از آسمان به زمین نازل شده. حال هموطنان عزیزمان این کتاب را بصورت الکترونیکی در آورده اند تا بتوان آن را در کامپیوتر نیز داشت. این کتاب الکترونیکی توسط تیم پارس قرآن آماده شده و به دو صورت ترجمه عربی به فارسی و عربی به انگلیسی تهیه شده.
    برای دانلود کتاب الکترونیکی قرآن از به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی زیبای Super Mario XP

    Super Mario XP
    بازی قدیمی و محبوب سوپر ماریو همیشه در یاد ماباقی خواهد ماند چون این بازی از اولین روزی که برای دستگاه میکرو به بازار آمد موفق بود و همه به نوعی عاشق این بازی شدند.این بازی توسط شرکت های مختلف در نسخه هایی با داستان های مختلف تولید شد و تقریبا همه آنها از بازی ها موفق بودند.
    نسخه هایی از این بازی برای کامپیوتر تبدیل شدند؛ مثلا نسخه اول سوپر ماریو برای دستگاه میکرو، که با گرافیک این بازی ها بسیار پایین بود. ولی نسخه جدید سوپر ماریو تحت عنوان سوپر ماریو XP به بازار عرضه شده، که از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار هست.
    در این نسخه ماریو از وسایلی مانند چکش، بومرنگ، و...  برای مقابله با دشمنان استفاده میکند.
    طرفداران ماریو از این بازی حتما لذت خواهند برد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:دانلود بازی,زیبای ,Super Mario XP,
  • دانلود نرم افزار روش حل مکعب روبیک Rubik's Cube Solver v1.0

    حتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در وبلاگ وای.سی.سی برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار Rubik's Cube Solver راهنمایی بسیار مناسب جهت حل مسئله مکعب روبیک می باشد. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل طریقه چیدن درست مکعب را به شما نشان می دهد که پس از آن به راحتی می توانید تمامی مکعب های روبیک را به آسانی بسازید. در واقع در این برنامه مکعب روبیک به صورت باز نمایش داده می شود که می توانید آنرا به حالت های مختلف تغییر دهید و پس از آن با انتخاب دگمه Solve the Cub برنامه به صورت خودکار مراحلی را که باید سپری کنید تا روبیک حل شود را به شما نشان می دهد. همچنین در کنار برنامه کتاب الکترونیک آموش حل مکعب روبیک را به زبان فارسی و انگلیسی همراه با عکس برایتان قرار داده ایم که می توانید با کمک این کتاب نیز اقدام به حل معمای روبیک کنید.
    توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت اطلاعات با نرم افزار ایرانی Directory Security

    Directory Security جدیدترین برنامه ایرانی افزایش امنیت اطلاعات رایانه می باشد. این برنامه توسط تیم بزرگ Biro0nina نوشته شده است. طرز کار این برنامه به این صورت است که اطلاعات داخل یک پوشه را بصورت فایل های داخل recycle bin تغییر شکل می دهد و به هیچ وجه قابل استفاده نمی باشند مگر اینکه خود شما از طریق برنامه فایل مورد نظر را از حالت recycle bin در بیاورید.
    برای دانلود به ادامه مطلب بروید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: شنبه 2 بهمن 1389برچسب:امنیت اطلاعات,با نرم,افزار ایرانی,Directory Security,
  • آموزش ساخت عینک ۳بعدی در خانه

    با توجه به افزایش روز افزون عرضه فیلم های ۳بعدی در عرصه مالتی مدیای امروزه ، وبلاگ وای سی سی فیلم آموزشی یک دقیقه ای را آماده کرده است که بوسیله آن می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه سنگینی ، یک عینک آناگلیف برای خود ایجاد کنید و به تماشای فیلم های ۳بعدی بپردازید. وبلاگ وای سی سی امیدوار است که با ساختن این عینک ، از انیمیشن های ۳بعدی که در وبلاگ قرار می گیرد نهایت لذت را ببرید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود مجموعه آرم و لوگو های فارسی - Persian Log I-J

    این مجموعه شامل آرم ها و لوگو های سازمان ها، شرکت ها و محصولات ایرانی می باشد. کلیه آرم ها و لوگوها با فرمت wmf می باشند، که امکان تغییر اندازه کلیه آرم ها و لوگو ها به اندازه دلخواه و بدون افت کیفیت را می دهد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: شنبه 2 بهمن 1389برچسب:دانلود مجموعه,آرم و لوگو های,فارسی,Persian Log I-J,دانلود آرم,ولوگو,فارسی,
  • کتاب آموزش ویندوز 7 از نصب تا استفاده به زبان فارسی (pdf)

    ویندوز ۷ (به انگلیسی: Windows 7) (پیشتر با اسم رمز Vienna و Blackcomb) آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

    از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.این کتاب الکترونیکی از ابتدای نصب ویندوز 7 تا انتهای استفاده کامل و حرفه ای ویندوز 7 را برای شما به زبان شیرین فارسی توضیح می دهد. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب لذت ببرید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:آموزش نصب ویندوز 7, آموزش ویندوز هفت, دانلود آموزش ویندوز 7, کتاب پی دی اف ,
  • دانلود کتاب موبایل در مورد سی دی با فرمت جاوا

    کتاب الکترونیکی بسیار زیبا در مورد سی دی که در این کتاب می توانید ترفندهایی جهت بالا بردن طول عمر سی دی و ترفندی جهت رایت نمودن اطلاعات برروی سی دی های سوخته را مطالعه نمایید ، هم اکنون این کتاب الکترونیکی در وبلاگ وای سی سی آماده دریافت است .

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود دیکشنری انگلیسی – فارسی چیستا قابل حمل

    دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.

    .: ادامه مطلب :.

    ساخت پازل با پلاگین فتوشاپ AV Bros. Puzzle Pro v3.1

    AV Bros. Puzzle Pro یک پلاگین یا فیلتر فوق العاده کارآمد برای نرم افزار فتوشاپ است. کاربر پس از نصب این نرم افزار گزینه ی جدیدی در نرم افزار فتوشاپ مشاهده خواهد کرد که با استفاده از آن به راحتی می تواند هر پازلی که بخواهد را طراحی نماید. طراحی پازل ها آنقدر آسان خواهد شد که تنها چند کلیک ساده نیاز است تا خروجی جذاب حاصل شود. به راحتی تصاویر پس زمینه در اندازه مورد نظر انتخاب شده و سپس خود نرم افزار هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی پازل ها را به شکل های گوناگون طراحی و آماده ذخیره سازی می نماید.
    این پلاگین که از نهایت کیفیت برای این کار بهره می برد با نسخه های مختلف و جدیدترین آن ها یعنی CS5 ، نرم افزار فتوشاپ سازگاری کامل دارد. کار با AV Bros. Puzzle Pro فوق العاده آسان و ساده است به طوری که همه می توانند پازل های اختصاصی برای خود طراحی کنند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Bros. Puzzle Pro v3.1 :
    - طراحی پازل های جذاب و اختصاصی
    - انتخاب پس زمینه دلخواه برای پازل
    - امکان تغییر در شکل تک تک پازل ها
    - اعمال اشکال مختلف به صورت اتوماتیک برای پازل اصلی
    - استفاده از نهایت کیفیت برای تصاویر
    - پنل و صفحه اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ
    - سازگار با دو پلتفرم 32 و 64 بیت
    - سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
    - امکان تغییر اندازه پازل اصلی
    - ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    - قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.- لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.- براي كرك كردن از شماره سريال نامبر در فايل Serial.txt استفاده نماييد تا نرم افزار شما به صورت كامل كرك شود. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:ساخت پازل,با پلاگین,فتوشاپ,AV Bros, Puzzle Pro v3,1,

  • ycc

    امیررضا

    ycc

    http://ycc.loxblog.ir

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    بدست آوردن شماره تلفن دیگران از طریق بلوتوث با x2blue java

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    خوش آمدید با عضویت در وبلاگ میتوانید مطالب خودتون رو با اسم خوتون در وبلاگ ثبت کنید و در نتیجه نام شما در جستجوی گوگل هم ثبت میشه با عضویت در وبلاگ وای سی سی vpn فیلتر شکن و کلی مطالب جالب برای شما ارسال میشود

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )